Kirjoitettu 5.2.2018

Varsinais-Suomen Perussuomalaisten piirihallituksen henkilövalinnat v.2018

14.1.2018 Varsinais-Suomen Perussuomalaisten piirihallituksen järjestäytmiskokouksessa tehtiin seuraavat henkilö valinnat:

1 varapuheenjohtajaksi Pirjo Lampi Turusta, 2 varapuheenjohtajaksi Kari Kolari Oripäästä, 3 varapuhennjohtajaksi Lauri Heikkilä Marttilasta. Piirisihteeriksi Tapio Äyräväinen Salosta, Taloudenhoitajaksi Juha Koski Sauvosta, Piirin tiedoitus vastaavaksi Tuija Ketonen Loimaalta. Piirihallituksen työvaliokunta muodostuu edellämainituista henkilöistä.

Kirjoitettu 3.2.2018

Varsinais-Suomen Perusnaisten henkilö valintoja.

3.2.2018 Pidetyssä Varsinais-Suomen Perusnaisten kokouksessa valittiin puheenjohtajaksi v.2018 Satu Mikkola Oripäästä.

Hallituksen jäseneksi Anne-Maria Ström ja varajäseneksi Nadine Mikkola. Molemmat Oripäästä.

Kirjoitettu 2.2.2018

Oripään Perussuomalaisten hallituksen järjestäytymiskokous

18.1.2018 Pidetyssä Oripään Perussuomalaisten hallituksen järjestäytymiskokouksessa tehtiin seuraavat henkilövalinnat. Yhdistyksen varapuheenjohtajaksi valittiin Nadine Mikkola, rahastonhoitajaksi Satu Mikkola, sihteeriksi Satu Mikkola.

Kirjoitettu 22.11.2017

Oripään Perussuomalaisten syyskokouksen henkilövalinnat vuodelle 2018.

Syyskokous pidettiin 12.9.2017. Syyskokouksessa tehtiin henkilö valintoja seuraavasti. Yhdistyksen puheenjohtajaksi valittiin Asmo Mikkola. Yhdistyksen hallitukseen valittiin Anne-maria Ström, Satu Mikkola, Kari Kolari, Mikko Murtomaa, Maija Huhta ja Nadine Mikkola. Varsinais-Suomen Perussuomalaisten piirihallitukseen valittiin Kari Kolari, varajäseneksi Satu Mikkola

Kirjoitettu 16.9.2016

Tervetuloa Oripään Perussuomalaiset ry:n verkkosivuille

oripaaYhdistyksemme hallitusjäsenten yhteystiedot löydät sivustomme oikeassa reunassa olevasta Hallitus-valikosta. Päivitämme sivuille tietoa yhdistyksemme ajankohtaisista asioista mm. tuleviin kuntavaaleihin ja tapahtumiin liittyen. Seuraa sivustoamme tai mikäli haluat lisätietoja, ota yhteyttä hallituksemme jäseniin.

Hyvää syksyä toivottaen!

Oripään Perussuomalaiset ry